1 April

Någon som har lurat er idag eller?
ja har facktist klarat mig:P
åkte med mamma imorse till jobbet, träffade Angelica:), saknat den tjejen alltså<3
sen skjutsade mamma mig till tandläkaren:)
så nu har ja fixat en ny tandskena iaf(y), får den 13 april
så ja får stå ut med min trasiga ett tag nu
aja sådant är livet
gick och fixade min piercing + gjorde en ny xd
medans ja väntade på att klockan skulle bli 12 så shoppade ja lite (a)
tog tåget från lkpg, ringde Weeebro:D och mötte honom i mjölby på skånska (fiket)
träffa underbart folk där me:) så de va NICE^^
snacka lite me dom sen drog ja och Weeebro till station och tog tåget till mantorp(y)
pappa hämtade mig där, åkte hem, gick ut en sväng och nu sitter ja här:P

Ikväll blir de bara att chilla framför tvn:)

Dagens köp!


en jeans klänning:D


en snygg vår jacka :D


& så fick ja bara någon form av en kick och gjorde en tragus ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0