12 April

Gick upp vid halv började fixa mig vid hel xd ah ni fattar om ni går upp så tidigt varje morgon som ja gör
fick inte i mig någon frukost så var svin hungrig på bussen:s
orkar inte skriva om dagen mer än att ja träffa min Julia:D<3 nere på "stan"
ah sen träffa vi flera brudar nere vid skånska:), de va NICE:D
stod/satt där och var sociala en stund tills Julia drog me moppen till skänninge igen och ja, mimmi drog upp mot station:)
kom hem, gjorde i ordning toast & oboy(y) mums!
gick in och kollade hur mamma mådde idag, och hon är fortfarande rätt dålig tyvärr"/  men ja hoppas hon är på benen snart igen<3
just de glömde nästan ju (a), nu har ja anmält mig till balen:D så de som fattas nu är en fin klänning och ah någon
att gå me kanske hihi xd, men de hoppas ja löser sig på ett eller annat sett:)



om exakt 10 min så börjar Arn:) ska se de och sen blir de vell bara sitta här, sjunga, vara social mot folket på msn/face kanske? ah de blir något sådant iaf ^^


Imorgon förhoppningsvis så blir de donken & vid halv tre ska ja vara inne i lkpg för att hämta min grej till tänderna(y) äntligen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0