20 April

LEDIGT IDAG! DE GILLAS MASSOR :D

inte hänt något specielt idag
vakna vid typ 11.30
gick upp käka frukost, kolla tv
skulle behöva få i mig lite vanlig mat som mamma sa igår
men ja får inte i mig lunch mat längre, de säger ifrån i magen :s skit jobbigt
vill ju inte direkt rasa ner i vikt"/
men ska ju i veckan till en doktor som ska kolla magen
och ja hoppas verkligen hon hittar felet
hon säger säkert att ja har största stress magen och att ja måste försöka lugna ner mig
för de är inte första gången ja hör de
men ja är sådan person, ja stressar ( tyvärr ) för de är inget ja är stolt över
de bara blir så "/
men nu blir de ju bara värre och värre, börjar må riktigt illa i vissa lägen och ah orkar inte lika mycket längre
ingen mat lust längre, bara när ja jobbar för då blir man svin hungrig, så många timmar imellan


KittIngvarsson <3
värdens mest underbaraste ängel är du, iaf för mig(a)



tack vare mina underbara vänner så känner ja mig aldrig ensam
NI ÄR VÄRDA MER ÄN ALLT GULD SOM FINNS (L)
har ju inte bilder på alla er, men ni vet ju vilka ni är eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0