21 April

Vakna som vanligt vid halv sex, såg att de snöade och då ville man bara lägga sig ner igen
hoppas att de bara var idag så de inte fortsätter
ingen praktik idag, skola blev de och linköping efter de

skulle tagit tåget dit men fick skjuts av Johanna:) ( Julias syrra xd )
så ja träffade självklart Julia & Kerstin me:D de var nice!
gick runt och kollade överallt efter klänning till studenten och ja hittade verkligen ingen vit som alla tjatar om att man ska ha, fanns liksom ingen som sa TA MIG, men där emot en rosa ^^,
så är ja den ända som inte har vitt de struntar ja blankt i, de är min dag
ja tar studenten och ja trivs i rosa (y)  ja får helt enkelt sticka ut lite den dagen xd
men den är jätte fin ni ska få se bild:)
haha fast ni trodde väll endå inte att de var de ända ja köpte? xd
ni som känner mig väl ni vet att ja kommer hem me mer än va ja ska
så ah de blev den klänningen, ett skönt linne, en skön tunnare tröja, en leopard klänning, ett gulligt sommar linne och sist men inte minst skor;)
ja är hel nöjd:)

Nu är ja hemma och har precis käkat toast & druckit snart upp min oboy:P
tänkte hoppa in i duschen snart och sen blir de Andra Avenyn kl 21.00


MIN STUDENT KLÄNNING! I LOOOOOOOOVE IT^^,



Kommentarer
Postat av: Malin

ååååååhh va fin! <3

2010-04-25 @ 13:31:04
URL: http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0