26 April


SÄG GRATTIS!!!
FÖR IDAG BLIR BLONDIIE 20 ÅR ;D(y)


sov typ ingenting inatt xd så ah ja gick upp, käka frukost, gjorde mig i ordning:)
sprang upp till bussen
Fick många kramar från nästan alla mina underbara vänner, va ja menar me de är att ja inte träffa ALLA idag "/ :P
får träffa dom flesta på fredag, för då är de ju VALBORG! :D
sen har de inte hänt så mycket mer än att telefonen ringt några gånger både mobilen och hemma :P
aja nu ska ja käka upp den sista biten av snickerstårtan från igår^^,
sen blir de sista avsnittet av Arn(y)!

Tack för alla gratulationer idag, ja mår super duper bra:D
vill ha mer sånna här dagar, då man mår toppen

måste bara säga att höjdpunkten idag va att min brorsa ringde mig när ja var i skolan och sjöng för mig i luren xd de var något av de bästa idag och något som ja inte hade räknat me, så roligt överaskad blev ja me;P

HAN ÄR DEN BÄSTA BRORSAN MAN KAN HA<3!



här kommer lite bilder från firandet här hemma
som ja inte orkade lägga upp igår(y)








haha va styr du me mamma ? xD




Den här bilden får avsluta :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0