1 Augusti

Igår blev de Mantorp park me Madde & hennes familj:)
träffa Julia, Johanna och Joel
dom jobbade på en av alla Möllers som fanns xd
sen träffade ja Anna Lindholm me^^ inte allt för ofta de händer
efter de så åkte ja me Madde hem och grillade lite
ah sen åkte ja hem, hann knappt sätta mig framför datorn innan Julia ringde:P<3 och frågade om ja ville ut en sväng så ja fick dra på mig något skönare och sen dra ut igen

Idag, vaknade vid 11.30 ungefär me värdens jävla halsbränna"/
ska försöka käka lite frulle snart och sen blir de väll göra de ja skulle gjort för några dagar sen, dammsuga & damma lite, måste göras någon gång hur som helst så
senare sen ikväll så hoppas ja på att Madde hör av sig som hon sa igår
blir nog isåfall att hon hämtar upp mig, åker och köper hårfärg och fixar min utväxt
efter de inte en aning, men de är sådant som märks

nae nu måste ja börja sätta igång me städningen
men först frulle(y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0