15 Augusti

Lördag -
Sandra hämtade mig, packa lite
åkte hem till henne:)
senare på kvällen drog vi till lkpg och träffa lite folk på krogen;)
en helt oki kväll iaf(y)
just de sen träffa ja Madde & Jimmy me^^
ah sen tog ja och Sandra halv två tåget, kolla film men ja somna direkt xd
tack för kvällen gumman, får vi göra fler gånger:)
fast då ska vi ha bättre för fest & dra in senare;)

Söndag
-
Madde ringde vid halv ett och väckte mig och Sandra xd
hon tyckte de var dags att stiga upp för min del hahah så söt^^
så vi drog upp sega som as men fick iaf i oss lite frukost
ah sen blev de chill, kolla film käka popcorn:P
brorsan hämtade mig vid sex tiden

Nu snart så kommer Madde, Vicke & Victor för att hämta mig
ska till lkpg idag me
fast den här gången på bio;)
så ska börja göra i ordning mig





Kommentarer
Postat av: Sandraa

Tack själv snuttan , klart vi ska göra om det fast såklart bättre förfest xD ! Måste ses oftare ! Love U <3

2010-08-15 @ 23:27:15
Postat av: Hanna

Ah de måste vi verkligen<3! älskar dig me

2010-08-16 @ 02:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0