20 Augusti

Vakna & såg att mobilen inte laddat inatt, den va död
starta den och vem ringer om inte Madde precis haha xd
aja precis käka frulle, har packningen kvar och klä mig kanske :P
antingen blir de att mami skjutsar mig vid 2 tiden, eller så ringer Madde och säger att hon hämtar mig:)
så de är bara vänta och se ^^
blir vel lite för krök och sen tåget till linköping;D
men ja har fortfarande inte en aning om va ja ska ha på mig ikväll:O
blir som vanligt bara rota galet i garderoben och ta me mig lite av varje (y)
Rix Fm ikväll !!!! ni som vill nå mig eller försöker nå mig, mobilen är cp så den dör varannan kvart om inte ens de
betyder att ja måste starta om den så ja ringer upp eller smsar tbx;) kan bara ta sin tid xd  så ni vet
sover hos Madde inatt:) <3

Ne men nu måste ja börja göra något vettigt känner ja
som typ leta fram något tills ikväll och se till att få me mig allt i packningen den här gången(y)


GRATTIS GABRIELLA ANDERSSON :D !! <3



snyggast bilden lätt ;)



De blir glasögon en vecka nu som sagt, dock inte dom här
bara stå ut och tänka att linserna kommer nästa vecka ^^
ni vet väll hur serri ja är på ALLA bilder xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0