25 Augusti

Pappa väckte mig vid halv elva
gick upp käka frulle sen snacka ja lite me Mimmi :P
vid halv tre skulle ja träffa min jobbcoach för första gången:)
gick jätte bra, hon va gör trevlig (y)
efter de gick ja till synsam och skulle kolla om mina linser hade kommit, och de hade dom:D
så de gjorde hela min dag bara såååå mycket bättre!^^
lite senare sen blev de skjuts hem me mami <3
hoppa av i Normlösa och snacka lite me Mimmi:)
ah sen fick ja ringa om skjuts hem, för de blev så himla kallt och regna
så de blev mjukis, stor t-shirt morgonrocken, varm oboy & mackor framför tvn
självklart fångarna på fortet;)


Imorgon blir de linköping me den här bruden ;D<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

GILLA!!! :D

det ska bli underbart mysigt :)<3

2010-08-25 @ 23:09:10
URL: http://miichelleliifh.blogg.se/
Postat av: Malin

hihih taaaack :$

2010-08-26 @ 15:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0