14 December




Måndag -
hängde med mamma till jobbet, fick vara med i deras luciatåg xd
så himla söta ungar alltså (a)
va där tills mamma sluta sen åkte vi till mormor och hälsa på en sväng<3

Jag fick gå på stan i 3 timmar bara för att brorsan skulle träna
blev att kolla på Linköpings luciatåg också =), riktigt fint va de, så va hemma rätt sent och ja hade sprängande huvudvärk "/, så har inte sovit så bra inatt


Tisdag -

pappa väckte mig vid 11 tror ja, men mådde inget vidare så somna om
sen försökte han få liv i mig igen och då gick ja upp xp
för han snacka om att vi skulle dra och fixa gran ;D
fick i mig lite frukost sen klä sig riktigt varmt (Y)  ah sen åkte vi
ja hittade en gran och ja hoppas innerligt att mamma godkänner den =)


Nu har ja käkat lite gröt och mackor, huvudvärk igen "/ 
tänkte fixa mina naglar så dom ser hyfsat fina ut iaf =)
de blir inte mer än att ta de lugnt ikväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0