18 December

Fredag -
åkte in till Mjölby med mamma & pappa =) , handla lite
ja skulle in till arbetsförmedlingen me en sväng och sen direkt efter de till Cicci som väntat på mig ett bra tag i Nattas lägenhet xd<3 
Sen när Natta kommit hem så dröjde de inte länge tills vi drog till krogen ;P
mycket roligare den här gången om man säger så, kände folk och bra musik(Y)
DANSA RÖVEN AV OSS HELA KVÄLLEN ;D

Lördag -
vakna av att ja hade kramp, försökte lägga mig på något annat sett men de kvitta så ja satte mig upp, såg att Cicci va vaken så vi gick upp båda två (Y)
Natta åkte och jobba tidigt som fan stackare"/  
men lite senare sen tog vi bussen ner till "stan"  och köpte hårfärg
vänta på nästa buss xd tbx färga håret och sen drog både Cicci & Natta
haha så ja va helt själv där ett tag tills mamma ringde och hämtade mig ^^


Nu är ja hemma och har precis käkat pizza! gött som fan
blir inte mer än krypa ner & se film ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0