29 December

Sorry ´
Jag har inte bloggat på grund av att jag inte varit hemma...


Idag-
åkte med Cicci in till Lkpg och fixade lite grejer innan vi drog vidare till Nkpg =)  shoppade gaaaaaaalet ;D
käkade lite på Chili & Wok, måste säga att det va rätt gött en då xd
inte van vid just den typen av mat men den där friterade kycklingen och ah nudlarna mums ^^   måste äta det fler gånger och skippa kebab, pizza och donken ett tag (Y)

Sen tog vi ännu en runda och kolla kläder och lite annat ;P
kom hem vid 21.30 ungefär x)
men mycket snyggt fanns det och jag ä jätte nöjd ^^


nu ska jag krypa ner och sova, är så himla trött...
Natti <3


Looooooove it <3
hitta snyggaste jackan men hade inte just dom pengarna "/ 




Tack för en riktigt lyckad dag bruden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0