30 December

Igår åkte som sagt jag och mammi till Lkpg
hälsade på mormor och morfar =)
hjälpte till lite och så, fick lite fika ^^ 
gick upp och hälsade på brorsan en sväng me


Åkte hem till Madde sen <3
och det första jag får är spagetti & köttfärssås ^^ as gött!
sen tog vi bilen till Sandra och va lite sociala med hon och Emelie
ah sen blev det en sväng till donken och sen Vadstena (Y)
fick träffa en efterlängtande Azim =D<33  saknar dig grymt alltså...

Vi kom hem på natten någon gång xd somna som en stock direkt



Madde, jag, Vicke och Victor åkte en sväng till Mjölby
skulle in på boa, kö så in i helvete ;O
men det var ju inte direkt första gången man stod i största kön där xD  så rätt lugnt för min del
sen körde Madde hem mig och nu sitter jag och funderar på hur jag ska få plats med allt i ryggan ;S  men det får väl gå på ett eller annat sett

ska hur som helst packa klart allt tills imorgon och försöka sova skapligt så man orkar med allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0