27 Februari

Helgen har varit bra och dålig
alltid lika kul att dra till Julia och familjen Ståhl:)
men att aldrig bli riktigt bra och frisk det stör mig"/
Torsdag blev iaf riktigt lyckat tycker ja, även fast alla fick i stort sett strike förutom ja och Julia xd
men men att bara alla dök upp och alla hade kul, det får vi göra om:)!

Igår, Åkte med Julia till Mantorp och ja mådde så jävla illa"/
det blev bara värre och värre så förstår inte att ja ens drog dit från första början
men ringde till gy så han och hans polare hämtade mig, Tack!
kom hem tog en ipren och la mig i sängen, ja som inte sovit bra på hur många nätter som helst, kändes bra att somna så skönt som ja gjorde direkt igår

Idag mår ja mycket bättre, så nu ska ja göra mig iordning och dra till skänninge
hämta mina grejer hos Julia, sen dra med mamma till Linköping och träffa brorsan:)
skriver antagligen ikväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0