:@:@:@

Hur fan kunde ja slösa 1  1/2  år på dig?
det kommer ja ångra hela mitt liv
sådant slöseri på skit
tror du sj att du gör det bättre när du håller på så här
du som ångrade dig så stort, tyckte så synd om dig sj
men inse fakta!, ingen verkligen INGEN tycker synd om dig
ja hatade dig då & ja hatar dig nu, jag hatar dig bara mer och mer för varje gång ja hör ditt namn eller ser dig
istället för att låna någon annans användare och skriva va du tycker, bara lämna mig ifred
ska det vara så jävla svårt att bara leva ditt liv och ge fan i mitt
skriv inte till mig, försök inte ens gå fram till mig
tänk inte ens tanken att försöka snacka med mig
för just nu försöker ja få fram hur i helvete ja kunde vara så blind så länge
stå ut med dig 24/7 helt sjukt
du förstörde så mycket för mig den dagen och det kommer du aldrig bli förlåten för
det kan du glömma
jag kommer alltid att HATA dig


SLUTA UPP MED DET DU HÅLLER PÅ MED & LÄMNA MIG IFRED!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0