Gästbloggande : MiichelleLiifh

Hejsan!

Mitt namn är Miichelle Liifh , jag bor i Normlösa en bit ifrån Hanna då, 
Hanna och jag har känt varandra sen vi var små och vi har hittat på en massa saker tillsammans :) 
Hanna är en underbar tjej som för det mesta har ett leende på läpparna, men ibland kan leendet sjunka och då fastnar de under skorna.
För oss två finns det väldigt mycket minnen kan jag lova shit vad vi har hittat på saker
helt sjukt asså det är en hel massa, kan inte ens rabbla upp hälften här.
Men våra tider tillsammans har varit awesome :D<3




Om ni vill kan ni kolla min blogg här , kommentera gärna och skriv vad ni vill se mera av, 

puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0