Vännerna är guld <3 jag älskar er !

Mimmi Lifh
min barndoms kompis sen länge:)
vi har haft våra gräl men alltid klarat av dom
hittat på mycket tillsammans, haha sjuka grejer xd
som att åka moped i spöregn? Helt normalt xD
men va fan vi är som vi är (A)
vill bara säga att jag älskar den här bruden grymt mycket och det hoppas ja att hon vet<3





Gella Andersson
vare sig du tror det eller ej så bryr ja mig om dig
ja tror du vet det innerstinne!
ja finns här om det är något ok?
saknar dig<3





Sandra Clarke
vi var så mycket ett tag, och nu är vi typ aldrig"/
det går att fixa om båda går in för det:)
du är en av dom närmsta ja har
ja litar på dig, du är en av dom bästa
älskar dig bruden<3




haha en rätt gammal bild på oss xd, men Sandra vi får verkligen tänka på att ta nya bilder nästa gång vi ses<3


Ja här är då några av dom, har fan inte många bilder på datorn
ska se till att ta mer bilder med brudarna & killarna förstås;)
just nu är det många som fattas, men ni vet vilka ni är <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi <3

Superfint gumman , hihi tänk på att uppdatera mkt och ofta ;D <3

2010-02-23 @ 19:20:29
URL: http://miichelleliifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0