22 Juni

- Måndag
gick jätte bra inne på synsam:)
inga sår som förra gången, såg jätte bra ut(y)
ah förutom att ja kommer få en aning starkare styrka på höger öga"/
men ja överlever
efter de skjutsade pappa mig in till Skänninge igen(y)
de blev inte så mycket mer än chill
ah senare på kvällen blev de film & sen försöka somna så fort som möjligt innan vi skulle upp igen

- Tisdag
åkte till Jönköping, hämtade Victoria och Yasmine på dh, klockan va 06 när vi åkte
trötta som as va vi xd
men musiken gjorde så vi höll oss vakna hela vägen(y);D
på hem vägen blev de donken;D, skjutsade hem Yasmine och sen raka vägen till Madde
finaste vädret och jätte varmt ute, så ja var ju bara tvungen att sola ^^
hah dessutom fick ja me Madde ut hihi*, hon tyckte de var FÖR varmt

Sen kom mamma vid kvart i fem ungefär
åkte hem, skrev till Mimmi<3, tog cykeln och drog iväg
satt & snacka lite:)
tänkte rulla ner min cykel i ån, men Mimmi tyckte inte de lät som en bra ide xd
för pappa hade blivit galen, ungefär så galen som ja är på min SKIT cykel!
den är gammal, åker på den "jätte ofta" INTE den suger, så enkelt är de

Imorgon blir de att gå upp tidigt:s för att hinna med allt
packa, skriva kort och sen ska de ju tydligen bli riktigt fint imorgon me så sola om ja hinner:)
sen drar ja, pappa & mamma iväg till Dalsland:D
ska bli gött att träffa sysslingarna igen<3 och självklart vänner me!<3

så finns på (mp) kommer hem på söndag igen
men ska ta med mig datorn, så ja skriver nog lite när ja får tid:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0