26 Juni

- Fredag midsommar firande hos momor & morfar:)
sen skjutsade pappa mig till Åmål(y)
drog på fest med Marcus (min syssling)
de blev lyckat, träffa mycket trevligt folk:)
senare på kvällen grillade vi och drack lite:P
från ingenstans så kom helvetes migränen"/ så de blev inte så kul pås slutet

- Lördag vaknade och migränen va borta(y)
käka frukost, gjorde mig i ordning lite
drog ut med Marcus hund en sväng:)
ah och nu sitter ja här^^
Senare sen så blir de att hoppa in i duschen
efter de ta båten och fiska med Appelgren & David:D
men ja har inget tålamod, så för min del så blir de inget fiskande
de blir soooola ^^ gött :D

ikväll ah chill i Åmål, kolla film och köpa lite godis tror ja de blir:)


- Söndag packa ner allt som ja ska ha med mig hem igen, sen åker vi
vet inte när de blir, beror på vädret skulle ja tro:)

men annars ah ha de gött! ;D

Saknar er där hemma<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0