Fredag, hemma kväll :)

Jaha praktik, de gick riktigt bra idag:) stressigt mycket folk men kul^^
ah tills ja skulle hem och någon jävel snott mina mjukisbyxor:O
alltså va är de här för jävla värd vi lever i, hur är folk !
först mina skor på fest sen mina mjukisbyxor på jobbet:O?
IDIOTER !!!!
kommer få rycket på den som tagit dom alltså, kvittar om ja ser att dom ligger där i omklädningsrummet på måndag, ja ska veta vem de är som är så himla fattig och inte kan köpa egna byxor
aja orkar inte me skiten
missa ju första tåget på grund av detta så ja ringde Andree och han var social med mig ett tag:) TACK<3!
sen gick ja till station och satte mig tills klockan var halv på nytt
ikväll blir det hemma mys:), gosa galet med Sotis^^
kanske lets dance eller någon bra film på datorn/tvn(y)


Familjens guldklimp<3 ( efter mig då^^ )


& ikväll kommer brorsan hem, jäääj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0