10 Maj

Vilken jävla dag:O
vaknar som vanligt på morgonen, fixar i ordning mig
mamma skjutsar mig till tåget
när mitt tåg kommer upptäcker ja att busskortet är borta"/
så ja fick panik och försökte få tag på mamma, men hon svarade inte
så ja gick ner i tunneln och kollade om ja tappat de där
men såg inget kort
så ja fick ta tåget in till Linköping och möta mamma på stationen, rota igenom hela framsätet
hitta de inte där heller, så mamma fick köpa ett dygnskort till mig så ja kunde åka till apun(y)
senare på dagen när ja jobbat ett tag så skickar någon ett sms och skriver, ja har hittat ett värdekort och legg i Mantorp på gatan, ring
så ja ringde och nu har brorsan gått till hennes jobb och hämtat de:D läskig dag men en då ett bra slut ^^
hon hade alltså ringt 118118 och försökt ta reda på vem som ägde allt, hur många gör de? 1 på miljonen typ:O
så hon ska ha ett stort tack att hon sökte upp mig!:)

Aja sen åkte ja tåget till Mantorp som vanligt
träffa Mimmi, Basse & Crille:)

nu är ja hemma och har precis käkat lite:)
ska nog sätta mig framför tvn en stund(y):P
passa på när ingen annan är hemma xd
brorsan kommer med mamma ikväll:)


inte tagit någon bild sen ja blonderat igen :P
men de kommer me tiden:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0