25 Maj

Orkar inte skriva allt för mycket idag
har inte sovit så mycket om man säger så"/, jävla hosta!
skola, fick göra klart min lista tills torsdag(y) och de kommer bli jätte gott om dom nu gör de rätt i köket xd
sista lektionen så käka vi rabarber paj med vaniljsås:) gött va de^^
ah sen hämtade pappa mig i skolan:) och nu sitter ja här

Imorgon drar ja till Kungshöga och tränar till studenten(y):D




KittIngvarsson, ängeln som vakar över mig, dag som natt  
älskar dig grymt mycket, ja vet att du bara vill mig väl

du är en av dom närmsta ja har & ja hoppas de för blir så

Men från det ena till det andra

Grattis André :D!

hoppas du har haft en bra dag:)



Kommentarer
Postat av: Kitt

jag älskar dig otroligt mycket. ja jag vill dig bara väl, ibland behöver man höra sanningen även om den är hemsk :/ oh ja tror du behövde det, ja vakar över dig 24/7 för du är underbar <3



älskar dig <3

2010-05-25 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0