5 Maj

Jaha en ny dag igen då xd,
gick upp, käka frukost, mamma skjutsade mig till tåget
idag fick ja plocka ut varer i mängder, och fy fan va de tar stryk på ryggen"/
men men ja klarar mig alltid:P
efter apun så tog ja tåget till linköping(y)
träffa mamma och vi shoppa lite^^
för min del så blev de, massa rea varer idag:)
ett ill rosa bälte me nitar Rawr;), en bh, örhängen, lite till håret, armband hmm har ja glömt något nu:s?
just de en ring me, tror de var allt, eller ne innan mamma dök upp så blev de en hasselnöts munk inne på gränden som alltid hihi, de är så himla mumsigt ^^
aja nu har ja precis sett det sista avsnittet av Adra Avenyn me mamma
och ja bara säger de folket, JA VISSTE ATT DE VAR HAN!, kände de på mig hela tiden
men ah nu var den serien slut, så va blir de istället för de då?
sådant som märks:)

Imorgon, apu sen ja du ingen aning :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0