29 November

Bloggat dåligt nu, beror på att ja inte har varit hemma


Fredag -

arbetsförmedlingen vid 11.00
efter de köpte ja hårfärg, träffa Johanna på kvarnen :)
tog bussen till Skänninge

Drog till Pitch på kvällen me Madde :)
åkte samma tåg som Johanna, Tim, Emilia och Martin
och alla skulle till samma ställe (Y)
mycket folk och dansa hela kvällen ;)



Lördag -

Vakna och  va lite små seg xd
blev nog lite för mycket av de goda kanske
gick iaf upp, käka frukost, kolla idol reprisen me Madde
sen färgade Sara mitt hår :)

Ungefär 16.00 åkte vi och hämtade Julia innan vi åkte mot Jönköping
träffa rätt många man kände en då
stort, varmt och ah ja hade aldrig klarat av 4 dagar som dom flesta gör
men DH va en upplevelse en då
åkte hem vid 00.00 kanske


Söndag -

sov bra länge, vilket va skönt
satt inne hela dagen hemma hos Madde
ingen kände för att dra ut i snöstormen brr..

bakade kladdkaka ^^
ja, Madde och Vicke kolla Gossip girl och självklart mumsade i oss den goda kladdkakan
ah mer hände inte den dagen/kvällen



Pappa åkte och hämtade mig i Skänninge
har inte varit hemma på typ en vecka, på grund av att ingen ville köra i snöstorm och hämta mig

men ja måste säga att de är riktigt skönt att vara hemma igen :)
saknat min säng och Sotis (a)

snart ska ja kolla på my life as Liz och sen hoppas ja att pappa kommer in och gör en brasa så ja inte behöver friysa ihjäl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0