19 September

Inte hänt så mycket idag
mami väckte mig 9.30 och tro de eller ej men ja gick upp :O KORS I TAKET!
fick i mig lite frulle, passade på att kolla va de fanns på tvn när ingen satt där ^^
såg typ halva filmen av Bolt (Y) haha dom fåglarna alltså så grymt sköna xD
ah sen hoppa ja in i duschen, gjorde i ordning mig drog till skänninge:)

Varit och kollat fotbolls match i ödeshög me Madde<3 mycket intressant xd
dom vann iaf! gött de :D
etfer de åkte vi hem till Madde igen och käka lite, kolla tv
mer har inte hänt idag faktist

Får se vad som händer imorgon



usch va ja saknar mitt långa blonda hår :/  väääx!



Kan inte livet bara vara en aning lättare lr ?
skulle va så mycket lättare då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0