30 September

Nu kommer snart Mimmi hit och ska fixa mammas hår :)
ja sitter fortfarande i morgonrocken xd
kanske dags att klä på sig snart lr ? :p
har iaf fått i mig lite frulle nu

skriver mer ikväll när ja är hemma från en hel dag i stan me Madde!


Blev inte så mycket shopping för min del
men ja hitta iaf halsduken ja velat ha bra länge nu ^^ 
Madde shoppa där emot på rean;) så hon hitta en del
haha och ja pinsam som vanligt xd
river ner alla tröjor på ett bord inne på bikbok me min väska & går in i en stolpe/pelare
klantigt JA xD , Madde fick iaf ett gott skratt :P
ah efter stan så drog vi hem till Madde en sväng
efter de hem till Sandra och snacka lite:)


Just nu sitter ja i min säng och njuter galet av värdens godaste bulle (Y):D
fast den är stor så ja vet fan inte om ja får i mig hela :O
haha de märks xd
försöka somna skapligt så ja hinner me allt imorgon me innan ja måste sticka till Mjölby
slippa stressa för en gång skull


LÄNGTAR GAAAAAALET TILLS IMORGON :D!!!!   VA GÖR VI, NU KÖR VI (Y)





Mimmi Lifh

utan dig skulle de kännas tomt helt fel, är så jävla glad att du fortfarande finns kvar hos mig, de var nära men aldrig mer, förlorar ja dig så försvinner ja me på ett sett, för de har alltid varit vi sen början, skulle aldrig klara de
älskar dig så mycket bruden så du anar inte ♥ ingen Mimmi ingen Hanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0