1 April

Tjohooo då va man uppe igen då!
Nae men seriöst min hals är helt körd "/  snackade med brorsan nyss och han gav mig någon kur som jag ska börja med direkt när jag kommer till älskling ikväll <3

Det positiva i det hela är att jag har ingen feber längre^^
Ska försöka få i mig lite vanlig mat idag innan jag åker tänkte ja.
Ah kanske blir lite Oc senare sen om ingen annan sitter vid tvn vill säga.

Sen som sagt gör jag i ordning mig, tar bussen till Mantorp.
Får se Mimmi kanske skulle ta samma buss som mig, men det är sådant som märks.
Skulle ju va kul med lite sällskap den biten och sen snacka lite innan allt händer på Söndag ;D


Kommer inte hem förens Söndag, men kanske slänger in ett inlägg en då (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0