10 April

Fredag -

Vakna av finaste vädret hemma hos Johanna.
Gick upp käka lite frukost, Johanna vart sugen på att färga utväxten så det gjorde hon ;P
Efter det så gjorde vi oss i ordning för att dra upp till "stan" och fika med Mimmi =) Träffade Gella och Patricia me.

Vid kanske halv fem så började spöregna och det blev helt grått på himlen.
Så alla sprang in och jag bytte skor, jacka plus att jag drog på mig ett par jeans över tightsen (Y)

Ah Mimmi, jag tog bussen till station och hoppa på tåget till Linköping.
Där efter buss till Jakobsdal för min del och lämna min väska.
Sen buss in till stan och möta älskling <3

På kvällen blev det att se på dansuppvinsing med älskling och hans familj/släkt.
Hans moster som gjort koreografin och den va grym!

Finns inte så mycket mer att skriva än massa mys hela kvällen ^^ <3



Lördag -

Gick upp, käka lite frukost och vi båda kände för en promenad =)
Va ju värsta vår vädret både på fredag och lördag.
Drog en sväng till affären och köpte lite till kvällen.

Tog bussen in till stan och träffa Veronica, Kriss och Johanna tror jag hon hette.
Satte oss på ågatan och tog en öl/cider (Y)

Inte mycket mer än så, åkte hem kolla film och bara hade det allmänt bra.
Kröp ner i sängen och myste med lite gott ;D



Söndag -

Vaknade vid typ tie, gick på toa och sen slängde mig i sängen igen.
Klockan tolv vakna jag igen och kunde inte somna om.
Det va solsken ute och jag ville bara käka frukost och ut och gå.
Men det va inte så lätt som jag trodde xd
Skulle försöka få upp Kristoffer också, som sov jätte djupt.

Klockan halv två va båda uppe (Y) kände inte alls att hela dagen hade gått eller så -.-
Hann käka frukost, gå den där sköna rundan i det fina vädret och sen packa i ordning allt.

Nu sitter jag här hemma i min sköna säng och ÄNTLIGEN bloggar.
Precis käkat lite och så, blir att kolla lite tv senare sen när jag sökt lite jobb.

Saknar han redan"/<3
men men på onsdag så ses vi igen ^^



Ny färgat igen och ny klippt xd
syns inte där men kommer bilder så småningom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0