13 April

Det blev att åka med mamma till jobbet.
Va där och lekte med alla ungar xd super söta är dom så ;P
Gick och sooola vid 11 ungefär sen tog ja bussen ner till stan för att träffa Kristoffer^^

Eftersom jag satt och va social mot han när han käka så fick han offra sig för burgerking ;D ja behövde nämligen också få i mig något.
Ah sen fick ja gå på stan en sväng själv, kollade på lite skor (Y) hitta AS många SNYGGA!!! så det blir att shoppa nya skor rätt snart skulle jag tro.

Vid 14.00 så skulle jag möta Mika =) köpte en klänning av henne som kommer va as skön att ha i sommar (Y)
Sen tog hon och hennes polare bussen till skolan igen.
Väntade på Kristoffer tills han slutade jobbet<3
Jag va bara tvungen att visa honom alla skor jag sett och tyckte om xd så det gjorde jag, och han tyckte facktist att en del va riktigt fina =D det är ju bra eftersom ja antagligen köper ett eller två par där.

När jag visat alla skor så väntade vi på min buss till mormor och morfar =)
och nu sitter jag som vanligt i min säng vid den här tiden och bloggar.
Men tänkte försöka sova nu och flytta på Sotis som ligger på mig, så natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0