14 April

Vakna med värdens magvärk "/  inte kul någonstans.
Men jag hängde med mamma till jobbet en då, hade 15 min på mig (Y)
Skulle ju bara klä på mig så tog inga tider.

Gick och sooola idag me vid 11.00 och sen bussen till stan.
Träffade Kristoffer ett tag iaf <3 (a) och dom andra där uppe på jobbet ;D
En rätt ny brud som jag snackat med varje gång jag varit där,
hon är så skön brud asså shit hon är helt jävla galet härlig ;D hon får mig att skratta något sjukt!
ville bara säga de x)


Sen iaf gick jag och köpte mina efterlängtande tygskor, och nu är jag super glad =D hehe
Mötte Bea så snacka lite med henne =) alltid lika trevligt!
När hon drog så drog jag upp mot stora torget, väntade på Kristoffer tills han slutade.
Han skulle ju fixa sin polares dator så det tog ju sin tid det där xp  dock kunde han inte fixa det på grund av att det saknades något till datorn ( eller jag uppfattade det så iaf )
Kristoffer följde mig till bussen^^
Ah när jag väl va på mammas jobb så trodde jag att vi skulle dra till ikano som hon ville, men så blev det inte dåråå ;S  massa problem och skit men ah det löste sig sen.
På ikano blev det två par örhängen och en kortare tröja plus glass NICE ;D

Har precis packat klart tills imorgon, skulle nog inte orka det om jag ska upp tidigt imorgon igen.
Vet inte om det blir så men man vet aldrig, sådant som märks.

Händer inte så mycket mer ikväll.
Bloggar kanske något i helgen fast jag inte är hemma, får se helt enkelt.
SKA TILL KRISTOFFER DÅRÅÅ:'D<3333 hihi längtar gaaaaalet :*

FETT SNYGGA!! om jag får säga det själv (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0