2 April

Min senaste kyss var- NYSS xp
Jag lyssnar på - Tv just nu
Jag pratar bara med - Munnen ?
Jag tycker om min - Hårfärg =)
Min första riktiga kyss - Väldigt längesen
Jag avskyr när folk pratar om saker - Som inte stämmer/falskt
Jag gillar - Sex
När jag vaknar på morgonen - Så vänder jag mig om och somnar om
Jag är förälskad i - Kristoffer
Jag kommer alltid minnas - Min idolaudition
Sist jag grät var - Förut
Min mobiltelefon är - Almänt körd
Har lust att klappa - Kissen ?
Kärleken är orättvis men - En del har tur (;
Innan jag går och lägger mig tänker jag på - Allt möjligt
Just nu tänker jag på - Om min hals läker tills imorgon
Bebisar är - Gulliga ^^
Idag har jag - Fikat 
Ikväll ska jag - Mysa med älskling<3
Imorgon ska jag - Söka till Idol ;D
Jag vill - Bli känd !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0