21 April

Har inte bloggat på ett bra tag ja vet.
Inte varit hemma och inte varit så mycket inne i huvdtaget
eftersom det varit så sjukt fint väder =)

Men ska försöka skriva lite om varje dag tänkte ja!


Fredag - Söndag va jag hos Kristoffer <3
hade sån himla mensvärk så kunde inte hitta på allt för mycket kul "/

På söndag åkte jag och kollade när Madde tog konfirmationen =)
Det va typ som en andra chans eller något sånt.
Dom va sex stycken i kyrkan.

Aja iaf åkte hem med Madde och hennes familj.
Hon hade bjudit några tjejer från konfirmationen till sig på kvällen.
Så vi fixade mat och så, det va trevligt.
Förutom att jag somna rätt tidigt på grund av migrän"/  men men vet ju att det bara kan dyka upp ibland så.


Måndag - Tisdag soooola hemma hos Madde och bara tog det lugnt ;D<3


Onsdag - åkte in till Mjölby och kollade mitt öga, helt rött va det när jag vakna
ont gjorde det och sved så ville kolla upp det.
Träffa Johanna, gick och köpte hårfärg så hon kunde färga mitt hår (; Nice blev det me ;D
Kommer bild/bilder när mitt öga är läkt.

Så det blev Mjölby hela dagen med Madde och Johanna =)
efter det tog vi bussen till Skänninge igen och började laga lite mat.
Ah kvällen BB och bara chill framför tvn helt enkelt.


Torsdag - vakna sjukt tidigt, satt och kolla på tv medans Madde somna om.
Käka lite frukost och satte mig ute i värmen (; 
Blev ingen Pitch för mig idag, men älskling kommer hit och gör mig sällskap hela helgen <3
myyyys kommer det bli i mängder ^^  så jag klarar mig en då utan krogen xp

Ska dra mig nu till bussen, möta Kristoffer och sen hem igen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0