24 April

Vakna vid tie när mamma ringde.
Gick upp och fixa frukost, diska lite och dona så jag inte har allt för mycket att göra innan vi ska åka.
Såg att det va sjukt fint väder idag me
men blev inget sola idag ;/

Fick rätt mycket färg igår en då hehe.
Väckte älskling så käka vi lite frukost.
Jag sprang ner till duschen, packa lite och gav Sotis mat =)

Snart kommer brorsan och hämtar oss.
Det blir väl att njuta av värmen ute idag skulle jag tro, kanske en fika på stan med Krilla och Wass ?
sånt som märks xp måste ju ringa och höra med dom först kanske haha (Y)
hoppas det blir av =) skulle vara trevligt. 

Men nu ska jag göra det sista med disken och så.
Bloggar när jag kommer hem imorgon igen.

Ha det så gött i solen alla och njut riktigt, det ska iaf jag göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0