25 April

Har haft en skön asvslappnad helg med Kristoffer<3
Kollat på film och jag hade huvudvärk som vanligt"/ inget jag direkt älskar.

Men måste säga att den här Påsken har det varit lugnt, skönt fint väder och inte alls som någon annan påsk för min del. Utan familjen, Dalsland, mormor och morfar.
Istället så var jag hemma med Sotis =) sen fick jag ju med mig killen hit också, så jag slapp sova själv ^^
En ovanlig Påsk men ångrar inte att jag stanna hemma i år.

Kom hem idag iaf och det första jag får av mamma är en BAMSE kram ^^  hihi hon måste ha saknat mig en gnutta.
Tyckte att jag fick rätt mycket färg här om dagen när jag sola men nae nu känner man sig GÖR vit mot mina föräldrar som vanligt.
Mamma är värst, hon har fått finaste färgen i ansiktet.
Men det är inte sommar än och jag har redan fått lite färg.
Så det är bara pressa pressa!!! x)


Skitsamma finns viktigare saker att blogga om
som typ att någon fyller imorgon =D
just det jag blir 21 imorgon ;D  ingen ålder att bli as glad för men vadå presenter och glass med maränger är aldrig fel haha xP 

Min födelsedag ser ut så här!
Gå upp tidigt, jobb intervju, träffa älskling en sväng och sen hem käka glass och maränger hehe^^


Händer inte så mycket mer ikväll, ska inte sitta här allt för länge.
Måste vila ögat och inte anstränga det för mycket.
Osminkat blir det imorgon med dårå (Y) kul på intervju och allt.
Hoppas iaf på att skiten har gått över tills helgen.
Festa i glasögon och utan smink på krogen dessutom ;O ALDRIG



Måste bara säga att jag har haft sån himla tur alltså.
Hittat finaste, omtänksamaste killen.
Mår bättre än någonsin med honom.
Vi har kul ihop, skrattar så vi tjuter haha xD
Kan snacka om vad som helst till varandra.

Jag är en rikig lyckost helt enkelt :'d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0