26 April

WOOOHOOO MIN DAG IDAG DÅRÅ !!!

Började med en jobb intervju, kändes väldigt bra så jag hoppas att jag får det.
Sen blev det lite shopping innan jag skulle träffa Kristoffer en stund <3

Tog en fika med Mimmi =), sen kom Sebbe och Nina.
Riktigt längesen jag träffa dom så det gjorde min dag ännu bättre måste jag säga =D

Gick ju på stan hela dagen, så det blev lite mer shopping (a) ville hitta något snyggt till helgen ju (;
När alla dratt hem så gick jag till mormor och morfar.
Fikade lite som vanligt med mamma där då =)

Just nu ligger jag i min säng och har så grymt ont i magen ( får skylla mig själv )
käka lite glass och maränger med mamma förut, för att fira mig en gnutta.
Men man fyller bara en gång om året så hihi får stå ut.

Blir ingen bild idag heller, för mitt öga är inte läkt.
Men som sagt så hoppas jag verkligen att det är de till helgen.



Tack för alla gratulationer på både sms och telefon =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0