4 April

Visst jag kanske har börjat med att käka bättre och skippa allt det onödiga, men för det så har jag verkligen det sämsta självförtroendet just nu.
Jag mår riktigt dåligt just nu.
Det började att man var jätte nervös,stressad förra veckan.
Blev jätte förkyld och fick feber, låg hemma nästan en vecka.
Min hals blev sämre och sämre, började tappa rösten och så vidare.

Så den veckan sög verkligen!
det har iaf gjort att jag inte mår bra nu.
Ja menar, har redan en mage som är hur jävlig som helst ibland värre än vanligt"/  kallas stress mage och jag hatart


Men jag ska ta tag i det här nu
för vem vill inte vara nöjd med det man ser framför spegeln ?




På tal om något helt annat är att
jag och Kristoffer har 1 månad idag ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0