6 April

Åkte tidigt som fan med mamma till hennes jobb.
Sov väldigt dåligt inatt så halv sov medans dom andra va ute med ungarna xd
Vid 11.00 drog jag därifrån och sooola ^^  hur gött som helst.



Efter jag solat så tog jag bussen till stan och träffa Kristoffer en sväng på hans rast<3
Sen blev det Mjölby och hälsa på Kitt =D<3 kolla hur deras lägenhet så ut och så hihi va ju en aning nyfiken dårå ^^  fast ja inte trodde dom skulle flytta direkt, utan bara flytta dit grejerna xD men ah det är ju jag och mitt tänkade haha.

Så va där en stund och snacka lite =)
sen kom Jonna också, då bar det av till "stan"
Dom skulle fika och lite men jag själv hämtade linserna och stack sen.
Men det var riktigt kul att träffa dig igen gullunge så sjukt längesen sen sist <3!
Får bli snart igen tycker ja ^^ lite längre me haha, när man inte har tider att passa så att säga.

Visst ja vi ses imorgon igen, för jag glömde min väska där xd
haha ah så kan det gå x)
Tog iaf tåget till Linköping igen vid typ 16.00 va ja på station.
Gick in på pressbyron köpte lite att käka, sen gick jag in mot stan igen.
Får inte nog av att träffa mitt hjärta förstår ni hihi lustigt? nae va xp

Tycker om han så mycket så det är helt sinnes (a)<3


Nu är jag hemma, har precis käkat lite.
Blir att packa lite smått tills imorgon och sen sova riktigt bra inatt.

För imorgon åker jag till Johanna ;D<3
Hon ska färga mitt hår =) sen får vi se vad som händer, kanske bara ha det allmänt gött =D
?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0