Ingen blev som jag hade tänkt mig

Det började med att jag inte visste någonting om dagen/kvällen 
mer än att vi skulle dra ut. 
Fick ringa runt och smsa till folket. 
Hittade inga kläder som jag kände att jag ville ha på mig, så bara tog något och gick. 
Håret blev kaos från  början så ah men förutom det så blev kvällen riktigt nice! (Y)
Blev mantorp en sväng först hem till Robin, sen drog vi till Linköping ;D
Gick in en sväng på Lascala först och sen vidare till PITCH (;  
En lyckad kväll med underbara vänner helt enkelt ^^
Lördag -
Vakna hemma ( lägg det på minnet ) händer inte ofta xd 
men gött va det att somna i sin säng efter krogen måste jag säga. 
Tog lite frukost och sen fixa mig lite, åkte med mamma till mormor en sväng =) 
va där och fikade och så. 
Sen gick jag mot station för att ta tåget till Mjölby. 

Sandra fyllde ju 20 plus att jag inte hade sett deras nya lägenhet ( en månad sen ) xD 
så gick dit och gratta henne lite ^^ <3
Efter besöket där så gick jag vidare till Johanna =)
sov där och åkte hem rätt skapligt idag för jag hade så sjukt ont i ögat"/ 

Men blev både citygross, karlsson och statiol xd 
fick parfym, sprej och en deo av mamma hihi <3 behövdes och pengarna är slut så TACK mammi <3!
Ikväll blir det kolla på My life as Lize och käka godis (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0