Min dröm

Har suttit framför datorn hela dagen och kollat på olika skoler, jobb och covers på youtube (;
Hittade inte direkt något nu men ska kolla mer. 

Som en del vet så känner jag att ja inte fick den där utbildningen som dom flesta har. 
Då funderade jag på att, varför inte börja plugga ? =)
Sen kollade jag väldigt mycket covers och det får mig att tänka på min röst. 
Jag sitter och sjunger hemma i stort sett hela tiden, men där hör ju ingen mig eller hur ? Nae så vill jag verkligen sattsa på sång karriär
då måste jag dra hem till brorsan och spela in låtar
lägga ut dom på youtube där min första är och höra vad folket har att säga om det. 
Annars kommer jag hata mig själv för att jag inte gjorde det. 
För man måste börja någonstans.

MITT LIV ÄR ATT SJUNGA OCH DÅ SKA MAN JU SATTSA PÅ DET ME ! 
alla har väl en dröm right ?
min är att bli så sjukt känd och sjunga hela livet tills jag inte kan ta en endaste ton. 
Vill veta vad alla där ute tycker om min röst och på så vis bli upptäckt =)
Det va lite om min stora dröm
kommer antagligen skriva mer om det när jag kommit igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0