Trååååkigt -.-'

Nu har jag kollat på tre filmer och alla va värsta romans skiten
nae men seriöst just nu så är inget bra och jag är väldigt känslig.
Så satt nästan och tjöt till filmerna, så illa är de.

Tänkte ta något att käka när ja bloggat klart och kolla på något bra program (Y)
Försöka att släppa det mesta och sluta tänka på allt.
Nae nu lägger vi ner det här, depp perioden är snart slut!
Ska ta en lång skön dusch nu och sen slänga på mig de mysigaste jag har.



Imorgon är allt över har jag bestämt för då ska jag ut och ha kul ;D
Drar antagligen till brorsans lägenhet när mamma åker till jobbet för att sjunga lite, öva iaf
och sen blir det att göra i ordning sig för kvällen.

Har inte riktigt bestämt än om jag ska fixa skjuts hem eller sova själv
det är sådant som märks imorgon kväll (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0