Va ett tag sen men nu är jag tbx ;P

Tja!

sorry att jag inte har bloggat på så där en MÅNAD!
men har inte haft något nät.
På något sett så fixade jag de, magi haha ;D

Vem vet datorn kanske led med mig av allt tv tittande xD
eller så kände den sig ensam eftersom jag inte varit hemma allt för mycket.
Vad tror ni ?  sak samma, nu funkar det iaf.


Kan säga att det har hänt en hel del sen jag bloggade sist.
Vet bara inte om jag vill dra upp allt här,  tror jag struntar i det
för mycket drama xd  och tro mig inte ens jag själv orkar med allt.

Bara inse fakta
man kommer aldrig undan skit snacket, för varenda människa snackar bull shit
om man inte är en ärlig person och säger det direkt plus står för det.
Måste säga att jag är väldigt trött på det.  Men som sagt det kommer ALLTID att finnas där.

Sen kan jag ju slänga in några rader om kärlek också, alltid lika tevligt.

Hittade någon som jag verkligen gillade och hade gjort allt för att det skulle funka mellan oss
men nu vet jag inte om jag ens vill längre.
Kan känna att allt hänger på dig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0