Biltema med papi och shooooooping med mig själv ^^

När jag bestämmer mig för att kolla kanske köpa något 
så blir det att man kommer hem med massa annat snyggt än de xD konstigt de där 
Skulle ha kollat på nyårs klänning med hitta istället ett par jeans, en stickad tröja som ja täkte ha på julafton ^^ 
värsta mys och sen sköna tofflor hihi. 
Men det va inte allt haha köpta en bh också och två linnen, ett par örhängen fick man me (Y) 
Aldrig fel me lite nytt och tro det eller ej men de va bra längesen ja shoppa. 

Efter allt shoppande så tog ja tåget till Mjölby för att träffa Pao i "stan" 
men av någon jävla anledning så stanna tåget precis när ja skulle åka från Mantorp -.-'
blev lite smått irriterad men sen rulla det igång igen. 
Gick och satte mig på skånska me allt folk :P  dessutom så satt Pao där redan 
hon hann dit före mig på grund av att ja fick sitta i ett tåg som inte gick framåt xd
men men trevligt som alltid, snacka lite om imorgon och så blandannat :) 
tror det kommer bli en riktigt lyckad kväll !!

har en känsla av det, känns så 
Så de blir att dra upp skapligt imorgon me och fixa lite
mamma kör mig till Mantorp, tar tåget därifrån till Mjölby :) 

Alla gick rätt skapligt mot va dom brukar 
men som tur va så höll Kitt mig sällskap tills min buss kom (a) <3 love you girl <3
Pao skulle iväg och köpa skor med sin mamma, Jonna och Elin skulle väl hem tror ja 
sen resten vet i fan xD


Ikväll blir det inte mer än att ta det lugnt
skulle sett idol me mami men nae har ju inte ens förljt de så skitsamma 
blir film istället. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0