Borta bra men hemma bäst eller ?

Har inte varit hemma på en hel vecka därför jag inte har bloggat något. 
Skönt att komma bort lite och så ibland, umgås med vänner man inte gör allt för ofta
man har ju en del man är med hela tiden och en del typ aldrig så de är nice!

Det har varit en helt grym vecka hos Lizandra massa mys, skratt och sena nätter (; haha helt underbart med andra ord. 
Vi har umgåts med folk varje dag/kväll, inte en lugn stund. 

Men helt ärligt så har vi i stort sett myst hela veckan med tända ljus och film ^^ 
Förutom fredag då va det fest!!!  

Igår bakade vi medans hennes kille och hans polare lana. 
Det blev lussekatter och knäck (Y) 
så gött och fy fan va jag älskar knäck, något av det godaste som finns alltså. 

Nu är jag hemma och har käkat lite gröt plus lussekatter/saffransbullar som mamma gjort.
Ny packning till ännu en vecka hos Lizandra <3333 :**  MYS PÅ HÖG NIVÅ 
så drar dit efter slaveriet som jag kallar det. 


Just det har äntligen en ny mobil 
är super glad och det funkar kanon ;D  

Ikväll blir det bara gosa massor med kissen
och eventuelt en bra film på de. 
Sen försöka somna skapligt så jag orkar upp vid halv sex imorgon -.-'  
inte nog med att det är mysigt att bo där utan man får ju lite sov morgon me :P 
det räknade jag ut förra veckan, vilket ja absolut inte klagar över. 

Bloggar så fort jag är hemma igen :)
blev en väldigt liten bild på just det godaste 
men ah det där är inte sen vi baka men så jävla gött är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0