Julhandla med David & Nikki :)

Vad ska man säga 
vart ska man börja och sluta liksom ? 

Jag har sovit och myst/ umgåts me folk och hjärtat
som stått ut med mig en hel vecka till :P <3

Så har inte varit hemma på två veckor. 
Jag kom hem idag efter JULSHOPPING med brorsan och Nikki ^^ 
Alltid lika kul varje år men extra kul nu David hittat en brud som har samma humor som mig och brorsan xD
plus att hon är trevlig och snäll, söt me :) 

Nae men det jag skulle komma fram till är att han har hittat en riktigt bra tjej
och att dom är så gulliga ihop ^^ 
va bara tvungen att säga det. 


Tillbaka till min vecka hos Lizandra och Patrik då. 
Ännu en vecka med massa mys och promenader med finaste hunden :) 
På dagarna har jag "jobbat" så vi har inte gått på varandra konstant om man säger så 
det skulle nog ingen av oss palla. 

Två riktigt bra veckor men kan inte ljuga alltså 
det va inte fel att komma hem och krama om mamma/pappa kissen <3 
så där har ni svaret sen sist 
borta bra men hemma bäst, så är det
Idag så gick ja lite senare till Lundby 
för att kolla på dackes julshow. 
En del är ju grymma alltså, men shit det va en kille som dansa och ja lovar ja rös 
så bra va det. 
Jag vill också kunna shuffla -.-' 
förstå va häftigt om man skulle kunna det 
snacka om att äga dansgolvet (; 

hmm om man skulle börja träna först och främst igen 
komma igång med det och sen kanske kolla upp det där 
annars ah man kan väl få drömma lite ^^ 
det hade varit grymt att kunna det så är det bara, älskart!


Man blev bra sugen på att hoppa upp på scenen 
och ta ett solo bara så där. 
Men hur skulle det se ut då xd 
Eva trodde helt seriöst att ja kom dit för att överaska me ett solo 
fast ja skulle bara sitta och kolla på showen. 
Nästa år vem vet de skulle va riktigt kul 
ja kör mitt solo medans Robban kör sitt på pianot :)

Just det 
spela in nytt på micken kanske är dags nu eller ? 
har en stor tjäft som säger det ofta men det händer inget liksom 
men nu måste ja fan ta tag i det. 

Den här gången säger ja det inte bara 
utan jag ska göra det också.





Nu ska jag ta bort sminket
borsta tänderna 
krypa ner i sängen och gosa med Sotis :D
för om det är någon ja har saknat så är det han 


sen försöka sova 
en dag imorgon me -.- 
Upp klockan halv sex sen va där två timmar för en jävla julfrukost 
är det värt det ?  egentligen inte men det är gratis 
gött med gratis haha sen hem och hjälpa mami med allt för jul <3 
senare sen kommer brorsan me mys!!!!
Det är bara vänta och se 
träna på som fan igen (Y) 

Jag och brorsan 
när ja precis börjat träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0