Ikano med mami (Y)

Både jag och mami va så uttråkade idag så vi åkte till linköping 
och kolla runt lite inne på ikano bland allt folk :) 
Va inte farligt mycket men köer i mängder till kassan som de brukar. 

Ja hittade inte alls mycket 
men det blev ett riktigt party linne som ja antagligen slänger på mig till nyår om ja inte hittar någon klänning, 
sen glitter spray om man vill ha de i håret, en röd färg för löshåret är så extremt lila. 

Så mer blev det inte, ska nog en sväng till norrköping om ja får med mig någon dit 
finns så mycket mer där. 

Nu har jag käkat spagetti och körtfärssås och precis färgat löshåret :) 
Det blev rött och de lila försvann helt såg de ut som iaf. 
Ska låta det ligga och självtorka lite nu tänkte ja och sen föna det. 

Hoppas självklart på att de blir bättre än förut 
helst samma färg men det är så svårt me rött 
mycket lättare i typ svart/brunt och blont. 


Men det är så fusk på något sett 
dom flesta som ja känner färgar mycket mer än va ja gör 
men deras hår är skit fint och inte slitet alls
medans man själv tappar de blir tort och ser slitet ut bara man duschar sen :S 
ibland känner ja bara att va fan kunde ja inte bara ha kvar de blonda för. 
Visst ja tröttna på det men ja kunde väl köpt lite mer löshår och färga de i mörkare ha slingor 
eller va som helst, då hade ja iaf friskare hår som växte och så bra ut. 

Just nu älskar ja min färg på håret 
men hatar själva håret i sig!



känns som ja aldrig kommer få tillbaka mitt långa ja hade innan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0