Kliar satan asså =/

Vakna av Sotis och hans opra sång som vanligt -.-' 
jävla katt asså men ah så är det tydligen för dom när dom blir gamla. 
Försökte somna om jo men visst lycka till med de
han höll ju inte tjäften direkt så gick upp istället. 

Vakna med värsta halsbrännan helt underbart!
fick i mig lite varm oboy och ett kokt ägg, så hungrig va ja 
men ska försöka käka lite mer sen innan vi åker :)
Frågan är vad ja ska hitta på för något under hela dagen :O 
hmm... först systemet sen en sväng in på kicks höra med dom lite om hy och så
sola kanske ? nae va fan har ja ju typ gjort hela veckan känns de som xD
så fort ja inte har något att göra eller väntar på bättre tider så ah man varför inte sola liksom
tiden går ju fortare ^^ 
får väl smsa folk och kolla vem som är vaken eller orkar gå upp för min skull (a) 
kanske ta en fika eller bara ses snacka lite.

Ikväll blir det dricka me underbara människor 
det vill säga mina vänner :D  ska höra av mig till Lizzie sen me 
mycket ja ska göra hela tiden ah förutom att bara gå runt på "stan" helt själv idag 
får väl se om en snäll skäl gör mig sällskap ^^
mysiga tofflor ^^ 
ska inte kanske just ha dom men en grej ja önskar mig i julklapp 
sa just de till mami och hon bara oki ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0