Nu är det jul igen :D

Åkte till mormor och firade jul 
fikade lite med hela familjen :)  mys! 
delade ut lite julklappar. 

Sen blev det en sväng till City för mami och jag ville ha lax 
men den va slut så blev inget med de. 
Istället så köpte jag lite julklappar till brorsan och Nikki ( hans tjej ) plus papi ^^ 
så åkte iaf inte dit i onödan. 

Fixade i ordning maten och så 
tog lite bilder som vanligt ;) 
bytte om till min sköna stickade tröja jag köpte enbart till julafton. 
Kollade självklart på kalleanka med brorsan, de är ett måste för min del. 

Snart blir det att sätta sig i tv rummet och dela ut resten av julklapparna. 
Senare ikväll sen så sitter man framför tvn i stort sett hela kvällen. 
Först är det svensson svensson, sällskapsresan och massa annat skojj ^^ 


suddig men ah en bild iaf 
god jul :)



Lite bilder från idag



Du är bäst står det på hjärtat          sådan far sådan son xD

mina mysiga tofflor ja fick av mami <3
men hade ingen bild på den så tog bara en



hon fick en nalle av mig som det stod
best mum på i ett hjärta men hade ingen bild på den nallen 
så bara tog någon söt på nätet

Nu ska jag slänga mig på brorsan som ligger och sover på golvet i mitt rum. 
För nyss sa han att ja inte fick sova för det va jul och ah va gör han om inte somnar på golvet -.-' 
aja jag har 30 min på mig så det är nog lugnt :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0