Skulle kunna somna när som helst

Gjorde färgdigt byxorna idag. 
Tycker verkligen inte om färgen någonstans och dom är vida som ett par 80 tals byxor 
men ungen blir säkert överlycklig för ett par sköna byxor :) 

Ville ju ha resor både i midjan och längst ner på byxorna men nae det skulle va så där. 
Aja dom är klara iaf och nu håller jag på med armband igen. 
Tänkte bli skapligt duktig på det så man kan göra ett fint till mami i julklapp :D

Sluta som vanligt vid halv tre
gick ner till "stan" och kolla om det satt några roliga människor där :P 
hittade Jennie och Pao så gick in köpte mig en chokladboll och cola. 
Sen blev det en sväng hem till Pao för att hon skulle färga ögonbrynen (Y) snyggt blev det! 

Innan ja skulle ta tåget till Mantorp så hoppa vi in på solariumet 
riktigt gött :) 


Nu blir det att göra några mackor och oboy 
är lite smått hungrig men en då inte 
mår äckligt illa sen ja åkte bussen hem :/ 
hatar verkligen att åka buss, gör de så ofta och tåg me. 

Men men imorgon hänger jag me pappa till biltema och sen drar jag till Pao och myser :) 
blir nog en sväng på "stan" me skulle ja tro.
en klänning ja gjort 
man ser inte så bra men den är ljus rosa me tulpaner på. 

ett par röda byxor med resor i midjan 
väldigt ful färg och som ja sa vida ner till så ser ut som 80 tals byxor 
men skulle va så där så ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0