Vart är snön då ?

Kändes riktigt ovärt att dra dit för att käka julfrukost 
men aja gjorde det iaf. 
Efter så gick ja till station, tog tåget till Mantorp 
där mamma och pappa hämta upp mig och sen vidare till city. 

Nu har jag slängt i lite av färgbomben i löshåret 
så får se om det blir något mer likt mitt nu. 
Svårt att få det exakt, men bara det inte set dumt ut 
vill ju kunna använda det. 

Ska ner och kolla på det sen 
ska en då hoppa in i duschen och sen slänga i inpackning i håret tänkte ja :) 
gå och lägga sig ny duschad är aldrig fel. 


Snart kommer väl brorsan 
då blir det att klä granen, om ja orkar och huvudet hänger med så ska jag göra hemgjorda köttbullar 
eftersom mormor inte har kraft nog/ork att göra det längre så ger ja mig in på det :) 
för min del är det så här 
att käka köpta köttbullar på julafton är som att spela in kalleanka eller nöja sig med en plastgran 
det funkar liksom inte. 

Ikväll kör vi på popcorn, dricka och bra filmer 
eller det brukar iaf bli så dagen innan jul 
och julafton är det ännu mysigare ^^
Imorgon drar mami och jag iväg en sväng för att handla det sista :) 
sen blir det fika med familjen hos mormor <3 
de blir aldrig detsamma helt
men man får göra det bästa av det. 

Hahaha ja vet inte va David styr med men ah xD 
dagen innan julafton 2010 :)


snacka om förändring bara på ett år 
blont till rött är STOR skillnad 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0