11 Februari

Seriöst vem har beställt det här vädret.
Det faller ner största snöflingorna och blåser storm ute.
Kommer bli värre mer snöööö och minus grader wooohooo precis va jag vill ha!
Så det blir ingen bio idag eller någonting annat skulle jag tro.
Kommer ju inte direkt någonstans.
Och ska jag vara ärlig så lockar det inte direkt så där jätte mycket att dra ut i det här vädret heller så, det blir väl en hemma kväll med massa filmer =) hoppas mammi köper hem något gott tills ikväll  i så fall ^^

Kanske drar ut me Madde en då haha xd
borde kolla kläder i så fall tills ikväll och hoppa in i duschen (Y)


vintern 2010 tyckte jag det va mycket snö asså men 2011 kanske slår det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0